top of page
Portfolio
Op deze pagina vind je verschillende projecten waar ik aan heb gewerkt, van concept tot uitvoering.
No Collections Here
Sort your projects into collections. Click on "Manage Collections" to get started


Winters Group
PROJECTOMSCHRIJVING
Voor Winters Group heb ik de merkarchitectuur opgezet. Als moederbedrijf van WLS (Winters Logistic Services) en WTR (Winters Trailer Rental) bundelt Winters Group alle logistieke diensten onder één herkenbaar merk. Ik onderzocht hoe de merken zich willen positioneren en wie hun doelgroep is, en vertaalde dat naar een consistente merkidentiteit. Zo kregen logo, huisstijl, website en vrachtwagens één sterke, herkenbare uitstraling – online én offline.
Voor Winters Group heb ik de merkarchitectuur opgezet. Als moederbedrijf van WLS (Winters Logistic Services) en WTR (Winters Trailer Rental) bundelt Winters Group alle logistieke diensten onder één herkenbaar merk. Ik onderzocht hoe de merken zich willen positioneren en wie hun doelgroep is, en vertaalde dat naar een consistente merkidentiteit. Zo kregen logo, huisstijl, website en vrachtwagens één sterke, herkenbare uitstraling – online én offline.


Het grote Klaasboek
PROJECTOMSCHRIJVING
Klaasje is een drankenmerk dat op zoek was naar een merkverhaal waarin alles samenkomt: waar ze voor staan en wat ze willen uitstralen. Ik ontwikkelde een volledig merkboek waarin storytelling centraal staat. Vanuit het concept ‘De Smaakmakers’ werkte ik aan een herkenbare identiteit, gebaseerd op de vier V’s – Vriendschap, Verbinding, Vaderland en Vette Smaken. Daarnaast zorgde ik dat alle uitingen van blikjes en canvastassen tot website en socials, één samenhangend geheel vormen.
Klaasje is een drankenmerk dat op zoek was naar een merkverhaal waarin alles samenkomt: waar ze voor staan en wat ze willen uitstralen. Ik ontwikkelde een volledig merkboek waarin storytelling centraal staat. Vanuit het concept ‘De Smaakmakers’ werkte ik aan een herkenbare identiteit, gebaseerd op de vier V’s – Vriendschap, Verbinding, Vaderland en Vette Smaken. Daarnaast zorgde ik dat alle uitingen van blikjes en canvastassen tot website en socials, één samenhangend geheel vormen.


Bluxx
PROJECTOMSCHRIJVING
Voor het jonge metaalbedrijf Bluxx – specialist in precisieonderdelen – heb ik de positionering ontwikkeld. In een markt vol metaalbedrijven was onderscheid essentieel: waar staat Bluxx voor, en hoe valt het op? Ik bedacht de naam Bluxx en de pay-off Flexible in Precision Parts, passend bij hun vakmanschap en mentaliteit. Vanuit die basis werkte ik het merk uit in een logo, huisstijl en alle online en offline uitingen.
Voor het jonge metaalbedrijf Bluxx – specialist in precisieonderdelen – heb ik de positionering ontwikkeld. In een markt vol metaalbedrijven was onderscheid essentieel: waar staat Bluxx voor, en hoe valt het op? Ik bedacht de naam Bluxx en de pay-off Flexible in Precision Parts, passend bij hun vakmanschap en mentaliteit. Vanuit die basis werkte ik het merk uit in een logo, huisstijl en alle online en offline uitingen.


Xterior
PROJECTOMSCHRIJVING
Xterior is partner voor horecaondernemers met terrassen. Om de doelgroep beter te bereiken, onderzocht ik hoe Xterior zich in de markt kan onderscheiden en hoe de communicatie beter kan aansluiten bij hun klanten. Ik werkte aan een passende tone of voice en uitstraling, en vertaalde dit door naar socialmediacontent en offline communicatiemiddelen.
Xterior is partner voor horecaondernemers met terrassen. Om de doelgroep beter te bereiken, onderzocht ik hoe Xterior zich in de markt kan onderscheiden en hoe de communicatie beter kan aansluiten bij hun klanten. Ik werkte aan een passende tone of voice en uitstraling, en vertaalde dit door naar socialmediacontent en offline communicatiemiddelen.


Samen naar Succes
PROJECTOMSCHRIJVING
Samen met PLUS van de Huijgevoort ontwikkelde ik een interne medewerkerscampagne. Centraal stond het motto “Samen naar succes” – een campagne die medewerkers verbindt en motiveert om de kernwaarden service, sfeer, schoon en schapbeschikbaarheid te laten leven op de werkvloer. Ik ontwierp het campagnelogo, de huisstijl en verschillende offline middelen, waaronder een campagnebrochure. De stijl en boodschap worden ook doorgezet in evenementen voor medewerkers.
Samen met PLUS van de Huijgevoort ontwikkelde ik een interne medewerkerscampagne. Centraal stond het motto “Samen naar succes” – een campagne die medewerkers verbindt en motiveert om de kernwaarden service, sfeer, schoon en schapbeschikbaarheid te laten leven op de werkvloer. Ik ontwierp het campagnelogo, de huisstijl en verschillende offline middelen, waaronder een campagnebrochure. De stijl en boodschap worden ook doorgezet in evenementen voor medewerkers.


MP Horses
PROJECTOMSCHRIJVING
MP Horses is een toonaangevend mediabedrijf in de hippische sector, met bekende titels als Hoefslag, Bit & Cap en Mensport & Showpaard. Voor MP Horses ontwikkelde ik een merkverhaal dat de sector samenbrengt onder één gedachte: samen sterk voor een sterke paardenwereld. Leren, lezen en groeien vormen de kern. Daarnaast ontwierp ik een nieuw logo dat deze visie versterkt.
MP Horses is een toonaangevend mediabedrijf in de hippische sector, met bekende titels als Hoefslag, Bit & Cap en Mensport & Showpaard. Voor MP Horses ontwikkelde ik een merkverhaal dat de sector samenbrengt onder één gedachte: samen sterk voor een sterke paardenwereld. Leren, lezen en groeien vormen de kern. Daarnaast ontwierp ik een nieuw logo dat deze visie versterkt.


Bodhi
PROJECTOMSCHRIJVING
Voor Bodhi ontwikkelde ik een merkverhaal dat draait om terugkeren naar balans en jezelf. Met NEI-therapie en essentiële oliën helpt Bodhi om blokkades los te laten en weer volledig in je kracht te staan. Vanuit dat uitgangspunt creëerde ik een visuele identiteit: logo, kleuren en communicatiemiddelen die rust, verbinding en vertrouwen uitstralen.
Voor Bodhi ontwikkelde ik een merkverhaal dat draait om terugkeren naar balans en jezelf. Met NEI-therapie en essentiële oliën helpt Bodhi om blokkades los te laten en weer volledig in je kracht te staan. Vanuit dat uitgangspunt creëerde ik een visuele identiteit: logo, kleuren en communicatiemiddelen die rust, verbinding en vertrouwen uitstralen.
bottom of page